Uit onderzoek is gebleken dat voor het verhogen van de naamsbekendheid van Dinst, onder mantelzorgers, de organisatie verschillende middelen moet inzetten. Niet alleen online middelen zijn belangrijk, maar ook offline middelen spelen een grote rol bij het vergroten van de naamsbekendheid. Zo blijkt uit het onderzoek dat busreclame, weekbladreclame en Facebookreclame de beste middelen zijn voor Dinst om in te zetten. Bekijk de visuals.
Onderzoek: naamsbekendheid Dinst verhogen
Dinst is sinds 2013 een startup bedrijf met een sociale missie. Dinst richt zich op alle ouderen en hulpbehoevenden die langer zelfstandig thuis willen of kunnen blijven wonen. Dinst is een website die werkt als een platform waar professionele dienstverleners zich kunnen aanbieden. Het aanbod bestaat uit een groot aanbod van betaalbare en betrouwbare diensten aan huis. Lees meer...
A Bunch Of Choice
Nadat het bedrijf A Bunch Of Choice besloten had om ons concept Join the Bunch uit te voeren moesten er diverse presentaties gehouden worden. Zo wilde zij het idee presenteren voor een extern bedrijf dat websites kan bouwen en voor verschillende bedrijven. Aan de hand van deze presentaties wilde zij de medewerkers van de verschillende bedrijven zo enthousiast maken dat ze uiteindelijk een lidmaatschap wilde nemen zodat zij gebruik konden gaan maken van de community. Lees meer...
Join the Bunch
A Bunch Of Choice creëert kansen voor (jong) talent bij grootschalige en uitdagende evenementen als SAIL, Amsterdam en ADE. Omdat hun netwerk van (jong) talent en bedrijven groeit zijn zij met de vraag “hoe kunnen wij jonge talenten binden aan A Bunch Of Choice” gekomen. Daarbij willen zij een online community ontwikkelen waar bedrijven en jonge talenten interactief deelnemen en in contact komen. Lees meer...
Coaching
Voor het vak coaching zijn er in totaal 6 coachingsgesprekken gevoerd. Deze gesprekken waren bedoeld om hun vraagstukken te beantwoorden. Aan het eind van elk gesprek hebben wij de vraag beantwoord en een gezamenlijk advies geformuleerd. Lees meer...
Reality of misleiding
Lekker op de bank in de woonkamer, maar tegelijkertijd in de studio van Dance Dance Dance? KPN brengt dit samen met RTL een app en gratis VR-bril waarmee kijkers virueel in de studio aanwezig kunnen zijn (adformatie, 2016). Met de komst van virtual reality zullen marketeers creatief moeten worden met de actuele updates. Zo kunnen er korte indrukken vanaf de werkvloer, product presentaties, een kijkje achter de schermen, tijdelijke aanbiedingen, live instructies, live vraag en antwoord sessies en nog veel meer directe interacties met de doelgroep gegeven worden Lees meer....
Beïnvloeding koopgedrag door social media advertenties
In opdracht van InHolland is er een paper geschreven over het beïnvloeden van het koopgedrag door social media advertenties. In de afgelopen jaren is het gebruik van social media sterk gestegen. Steeds meer bedrijven profileren zich op deze online platformen door hierop een groeiend aantal advertenties te plaatsen. Lees meer...
HTML
Tijdens de 2e helft van mijn 3e schooljaar heb ik naast de opleiding communicatie een Scheidegger cursus professioneel webdesign gevolgd. Deze cursus duurde van februari tot juli. Hierin stond programmeren met HTML en WordPress centraal. Lees meer...
Waar kies jij voor?
Voor het vak schrijven & visualiseren is er een nieuwsbrief ontworpen voor Lidl. Bekijk de visualisatie
Marketeers in Nederland
Deze infographic gaat over de marketeers in Nederland. Hierbij is er ingezoomd op zzp-ers VS vaste banen. De doelgroep van deze infographic zijn communicatiestudenten en marketingstudenten die zich interesseren hoe de arbeidsmarkt er tegenwoordig uit ziet. Daarbij zal de student een keuze maken of zij gaan kiezen voor een vaste baan onder een werknemers of als zzp-er gaan werken. Bekijk de infographic.